sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

10 päivää

Moi!

Mulla on aivan älyttömän mahtava viikonloppu takana, nimittäin olin ensimmäistä kertaa Qstockissa. Ja täytyy kyllä sanoa, että se oli ihan super ja siellä oli mahtavia artisteja! :D Tuntuu, että sain siitä hirveesti energiaa, vaikka mun ajatukset oliki välillä jossain aivan muualla. Haloo Helsingin Maailman toisella puolen -biisi sai varsinki ajattelemaan. Tuon ihanan viikonlopun jälkeen on vaan pakko alkaa valmistautumaan lähtöön.

Sain tuossa muutama päivä sitten puhelun, että mun viisumi on kunnossa ja matkalla mun luokse. Oon tosi tyytyväinen, että mun ei tarvinutkaan lähteä Helsinkiin asti hakemaan viisumia. mun suureksi yllätykseksi seuraavana päivänä mun sähköpostiin tulikin lentoliput! Lähtöpäivä siis varmistui, eli mun lento lähtee torstaina 7.8 aamulla kello 7.00 Helsinki-Vantaalta. Lennän siis ensin Amsterdamiin ja sieltä sitten Johannesburgiin. Pakko myöntää, kyllä mua hirvittää, lennän nimittäin yksin. Perillä oon samana päivänä eli torstai-iltana, mutta matkasta tulee silti tosi pitkä.

Enää 10 päivää, enkä voi uskoa sitä millään. Oon huomannu, että mun mielialat vaihtelee kokoajan, ja välillä stressaa ja kauhistuttaa ihan tosissaan. Mulla on vielä hirveesti hommia hoidettavana. Pakkauski oilis varmasti hyvä alottaa, eli sitä luvassa heti aamusta.

Jos tätä lukee joku, jolla on kans ihan pian lähtö, niin voi kertoa millaset fiiliket on. Onko yhtään sekavat, vai onko semmonen olo, että vois hypätä samantien lentokoneeseen? 

Tämä nyt oli vaan tällainen pikainen päivitys ilman kuvia.  Mulla ei varmaankaan ole enää mitään  muuta kerrottavaa, joten taidan nyt vaan mönkiä nukkumaan. :)

-Anna

2 kommenttia:

  1. Mä lähden päivää ennen sua Meksikoon ja myös mun fiilikset vaihtelee koko ajan! Kyllä mä koko ajan olen innoissani lähdöstä mutta samalla olen myös ollut tosi surullinen viimepäivinä. Nyt alan vasta kunnolla tajuamaan, että lähtö on oikeasti edessä, kun olen jo joutunut hyvästelemään mun parhaita kavereita. Jännitä ei juuri lainkaan, mutta iloa, surua ja hämmentyneisyyttä on kyllä tunnettu. :D Ensiviikolla ollaan jo muualla, hullua! Tsemppiä sulle Etelä-Afrikkaan!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin samaistua ihan täysin kaikkeen mitä just kerroit! Vaikka lähtö on ollu tiedossa jo yli puoli vuotta, niin silti se alkaa tuntumaan todelliselta vasta nyt. Ehkä sen tajuaa vasta sitten kun siellä on :D Sullaki on pitkä lento edessä! Kovasti tsemppiä myös sulle sinne Meksikoon! :)

      Poista