sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Summer holiday!

Moi!

Perjantaina oli viimeinen koe ja mulla alkoi vihdoin kesäloma! Tuntuu tosi oudolta, että on kesäloma, mutta kaupat on täynnä kaikenlaista joulukrääsää :D

Tällä kertaa mulla ei ole kuvia, koska kirjoittelen puhelimella. Mulla tosiaan loppu koneesta netti, jota aattelin ostaa seuraavan kerran vasta Kapkaupungin reissun jälkeen :)
Torstaina on siis lähtö Pretoriaan ja perjantaina viideltä aamulla kohti Kapkaupunkia! Sieltä tuun sitten parin viikon päästä,  oon kaksi päivää kotona ja sitten onkin lähtö Durbaniin.
Tänään mennään host-äidin kanssa ostaan mulle kaikki tarvittava reissua varten :)

Ei mulla oikeastaan ole mitään muuta kerrottavaa tällä kertaa, halusin vaan kertoa mun suunnitelmista ja ettei tänne luultavasti tuu postauksia vähään aikaan. Postailen todennäköisesti seuraavan kerran sitten Durbanista! :)

-Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti