keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Braiday

Moikka!

Taas on vierähtäny kaks viikkoa siitä ku viimeksi kirjoittelin tänne. Aika kuluu tosi nopeasti, vaikka välillä tuntuu, että kouluviikot sais mennä vähän nopeampaa. Huomenna tulee täyteen kahdeksan viikkoa täällä, hullua...

Viimeviikon keskiviikko oli public holiday, eikä meillä siis ollut koulua. En siis tiiä minkä takia, mutta eipä se mua haitannut.  Yleensä kun on tuommoisia vapaapäiviä, Etelä-Afrikkalaiset viettää  braita. Meilläki siis oli brai, meille tuli sukulaisia ja ystäviä kylään ja sitten grillattiin ja syötiin (paljon) Se oli paras brai tähän mennessä :D Brai on näille muutenkin tosi iso juttu ja ne on tosi ylpeitä siitä. Sitä vietetään joka lauantai (ainakin mun host-perhe) ja juhlapyhinä esimerkiksi synttäreinä ja jouluna. Mun kuvasaldo ei ollut mikään kovin huima, mutta tässä kuitenki muutamia kuvia mitä sain otettua.

DSC_0169
DSC_0189
DSC_0236
DSC_0212
DSC_0223
DSC_0245
DSC_0156
En oo suomessa koskaan nähny tuon kokoista hämähäkkiä, mutta näille se on vielä pieni… Ilokseni sain myös kuulla että tuun näkemään vielä tarantelloja ja skorpioneja mun vuoden aikana…. Niin, ja käärmeitä tietenkää unohtamatta…


Enää kaks päivää koulua ja sitten alkaa loma. Perjantaina meillä loppuu koulu jo yhdeltätoista. Mulla ei oo lomalle vielä mitään suunnitelmia, mutta mun sisarukset lähtee shooting-kisoihin, joten ei varmaankaan oo luvassa mitään kovin erikoista :D

Tässä tais olla kaikki tällä kertaa :)

- Anna

2 kommenttia: