lauantai 19. huhtikuuta 2014

South Africa is calling me !

Moikka!

Blogin aloittaminen on aina todella hankalaa, ainakin mun mielestä, mutta yritän kuitenkin parhaani :)

Oon siis 17-vuotias lukiolaistyttö Oulusta. Oon lähdössä vaihto-oppilaaksi Etelä-Afrikkaan syksyllä 2014. Tämä blogi on siis enimmäkseen vaihtari-blogi ja kirjoittelen tänne tulevasta vaihto-oppilasvuodestani, siihen valmistautumisesta ja siihen liittyvistä ajatuksista ennen vuotta ja tietysti sen aikana.

2013-08-04 19.02.10
Kirjoitan tätä enimmäkseen sen takia, että mun perhe ja kaverit voivat seurata elämääni vaihtovuoden aikana, eikä kuulumisia tarvitse kertoa jokaiselle erikseen. Tatkoitus on myös tallentaa muistoja ja purkaa ajatukia tänne, jotta voin muistella niitä myös jälkikäteen.

Olen lukenut pari vuotta muiden vaihto-oppilaiden blogeja ja niitä on ollut mielenkiintoista seurata, sekä olen oppinut niiden avulla muun muassa eri vaihto-oppilasjärjestöjen toiminnasta. Seuraamieni blogien ansiosta uskalsin ottaa itseäni niskasta kiinni ja hakea vaihtoon!

Etelä-Afrikkaan matkani vie ja järjestönä toimii YFU, mutta kerron siitä toisessa postauksessa tarkemmin!

-Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti